2667
Kope vás múza
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2018/04/18077197_1641854222510313_5099046231424688313_o.jpg
09.04.2018 - 14:04
0
24
1482

Znovuzrodená

,,Tak ako povstal fénix z popola , tak sa znovuzrodím aj ja o to silnejšia“


Určite poznáte ten pocit , keď sa cítite ,že vás celý  svet zrazil na kolená.  Nechcete nič iné , iba zaliezť pod posteľ a tam v tichosti bez povšimnutia sa utápať vo svojej bolesti.  Pripadáte si ako také šedé myšky a nič na svete vám nevie vyčariť úsmev na tvári.  Avšak všetka bolesť , tak rýchlo ako prišla raz aj odíde. Môže to trvať niekedy mesiace ba aj roky, ale ona odíde a nechá po sebe len spomienku v podobe jazvy vo vašom srdci. Nesmiete sa však dlho utápať vo svojom žiali , lebo ani sa nenazdáte a váš život , vám pretečie pomedzi prsty.  Tak ako nedokážeme vrátiť minulosť späť , tak isto by sme sa v nej nemali naďalej ani utápať.  Viem ,že sa mi to možno ľahko píše, ale tak ako aj ja , každý na tomto svete si prešiel niečím ,čoho do konca života poznačí.  Či už je to strata milovanej osoby, zrada najlepšieho priateľa , ktorého ste považovali za svoju rodinu, jedno majú spoločné. Tou vecou je zlomené srdce.  Srdce , ktoré bolo toľko krát spálené na popol, zlomené na milión malinkých kúskov, ktoré ani ten najväčší čarodej zo zeme Oz nevedel polepiť naspäť.  Jediná vec , čo pomáha na zlomené srdce je čas.  Všetkým nám je jasné ,že deň na to nebudeme vymetať parket na diskotéke ako najväčší party man/ party girl , ale jedného dňa sa budeme môcť zhlboka nadýchnuť bez všetkej tej bolesti vo vnútri nás.  Teraz nás možno ťahá na dno svojich síl ,ale ide iba o to pokiaľ jej dovolíme s nami zametať. Ak sa jej postavíme zoči voči a povieme všetkému ,tomu zlému vo svojom živote STOP a odpútame sa od ľudí ,čo s nami nejakým spôsobom zle zaobchádzajú , pocítime konečne ten mier vo svojej duši a taktiež aj lásku vo svojom srdci.  Tak ako ste sa rozhodli?  Necháte svoju bolesť radšej utápať v žiali ,alebo nebodaj siahnete po návykových látkach namiesto toho ,aby ste spravili za istými ľuďmi , ktorý vám ju dokola spôsobujú jednu hrubú čiaru a už sa nikdy za nimi neobzreli späť.  Rozhodnutie je len a len na vás . Avšak ani Fénix nemôže povstať znovu z popola potom ako zhorel , bez toho ,aby sa nezocelil a po danej bolestnej skúsenosti nezostal o to rozumnejší a silnejší. Tak sa nebojte spadnúť na dno a obklopiť sa na chvíľku čiernou tmou, lebo po každej tme raz nadíde svetlo , ktoré nás bude zasa sprevádzať na ceste naším životom.

Pridal/a Freedom dňa 09.04.2018 - 14:04

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
11
Počet nazbieraných
268
Som žena čo má hlavu v oblakoch, ale aj napriek tomu stojí nohami pevne na zemi. Milujem hudbu , knihy, to ako sa stratím v príbehu a ocitnem sa v inom svete ... Písanie ma napĺňa pocitom šťastia . Nie je lepší spôsob ako zo seba dostať všetku negatívnu ,ale aj pozitívnu energiu , ako práve…
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť